Featured Post

My TestDaF Experience

On Wednesday, 18.05.2022 I took the TestDaF at the Goethe-Institut Malaysia. In Malaysia there are only two places you can take TestDaF, eit...

Friday, July 24, 2009

25 样嘢 (Cantonese version of 25 Things)

既然咁多朋友都已经写底佢哋嘅 《25 样嘢》, 咁我就跟着写囖。

01) 我系本地制造嘅鬼佬。思想完全都系用英文嘅。
02) 我中意食印度餐。
03) 我唔识写华语嘅。唔好叫我写任何中文信件。
04) 我都系唔识讲华语嘅。虽然识睇多少唐人字, 但都用广东话嚟读出嚟嘅。
05) 我觉得我国嘅政治越嚟越黐线。
06) 为咗想了解 [印度教权利行动队](HINDRAF)嘅目标,我开始学 [他咪尔] (Tamil)话。
07) 我认为宗教系攞嚟控制人民嘅思想同埋行动。
08) 我觉得猫猫同埋狗狗好可爱嘅。
09) 喺我屋企有八只猫。
10) 我最中意 Kitty 小姐因为佢最黐我。
11) 以前我唔信命运; 过咗一段好辛苦嘅时间,我先信有咁嘅嘢。
12) 有时我好唔想讲话因为觉得讲乜嘢都冇用。
13) 我十五岁先开始想要学睇唐人字。因为想知道人哋嘅唐人名点样翻译去罗马字。
14) 我踹脚车最远系蕉赖保敦到咁邦班丹。
15) 我住喺 [南费城] (South Philly) 嗰阵时,就成日同一位越南华侨阿婶倾偈。佢讲嘅广东话好得意嘅。例如:"有去做?= 有冇返工", "冇嘢做 = 冇工做", "影相 = 照 X 光", "你去呀? = 你走呀?","邮店 = 邮政局", "去做 = 上班", "嗰个嘢 = 嗰个人"。
16) 我有被两个黑人打劫过一次。 好彩冇受伤。
17) 读紧大学嘅时候,我哋学生们中意提起嗰个[巫师俱乐部] (Club Wizzards)。嗰间俱乐部系脱舞吧嚟嘅, 就喺 [亚美丽咖辣椒] (American Chilli's) 餐厅楼下。 好多大学生去嗰度睇靓女跳脱舞同埋杆位舞。一定要戴多啲散纸嚟俾 tips 呀。
18) 对我讲,生活俾我好多美好嘅回忆同埋好多伤心嘅悲事。我只想记得嗰啲好事,7完全忘记嗮嗰啲悲事。
19) 我觉得讲话加难过写字。 写咗嘅字仲有机会改, 但系讲咗嘅话唔可以收返。
20) 我自己俾嘅沙沙舞蹈俱乐部嘅名系: 小哈哇哪 (Little Havana),沙沙哈哇哪 (Salsa Havana),嘺吧/猪扒 (Qba), 巴沙努哇 (Bossa Nova), 六九俱乐部 (Club 69),啊哩亚 (Aliyaa),边疆 (Frontera)
21) 有个人问我究竟乜嘢系[拉丁] (Latin)。 我同佢讲,"拉丁系一个古代语文喺好耐以前嘅罗马帝国时候嗰啲人讲嘅。" 讲咗之後我先知佢问嗰个拉丁其实系个种舞蹈。 哎吔!
22) 我有经历过台北,台中同埋广州嘅沙沙舞蹈现场。嗰度嘅女人多过男人两三倍。
23) 我有去过: 文来,香港,美国,澳洲嘅圣诞岛,新加坡,菲律宾嘅马尼拉, 泰国嘅曼谷同埋普吉,柬埔寨嘅吴哥窟,印尼嘅边丹岛, 台湾嘅台北同埋台中, 中国嘅广州市同埋肇庆市。
24) 我未上过吉隆坡高塔或者吉隆坡双子塔。但系 台北101,世界贸易中心, 帝国大厦, 自由女神像 我就上过囖。
25) 我喺卡啦屋企唱嗰啲歌完全都系背嗮咗嘅。因为我冇可能睇得嗮嗰啲中文歌词。 太快啦。

2 comments:

caro3782 said...

haha, 我看得懂80%你寫的廣東話哦,有趣..
不過 QBA 變豬扒...嗯..有點好笑...
下次我們如果用閩南話說就會變成
作夥來企豬扒 (一起去QBA)..哈..哈

U Joe said...

Haha... 对,对 :) 有时写下方言都好的,有多样性先有趣嘛。。 好可惜我没有学过福建话或者潮州话。这两种语言有很多用处的。