Featured Post

My TestDaF Experience

On Wednesday, 18.05.2022 I took the TestDaF at the Goethe-Institut Malaysia. In Malaysia there are only two places you can take TestDaF, eit...

Sunday, July 26, 2009

Dou Hip Dou Mou Yung La 道歉都冇用啦

你头先走嚟搵我道歉。道乜嘢歉?你喺呢度咁多日都唔同我讲声。临走嗰阵时後都唔同我讲。而家先讲。乜嘢意思?你话你有事所以见唔到我。哎吔,你当我天真咩?想搵我笨?重色轻友就重色轻友啦!使乜讲。。

你仲有胆话我"你爱懊恼就懊恼囖,我只要你了解我嘅事情。" 咁都俾你讲得出。你唔值得我嘅了解。你冇资格做我嘅朋友。我冇时间理你。好彩你仲未遇到问题,我系等着你跌到 so that 你会知道太迟啦。

No comments: