Featured Post

My TestDaF Experience

On Wednesday, 18.05.2022 I took the TestDaF at the Goethe-Institut Malaysia. In Malaysia there are only two places you can take TestDaF, eit...

Friday, July 10, 2009

Jung Sik Hing Yau 重色轻友

佢唔爱我嚟,佢冇时间见我,我都做唔到乜嘢囖。呢啲咁样嘅朋友值得爱咩?先先佢成日同我联络,而家一啲声气都冇。佢俾一个人迷住咗啦。佢唔系我以前识得嘅朋友。佢会做错一件事。我觉得好可惜。

No comments: